Угода користувача

13 Січня 2024 р.
147
Час читання:  28 хвилин

Користувальницька угода

Цей документ відповідно до статті Цивільного кодексу України є офіційною письмовою публічною офертою ФОП Волошина Євгена Анатолійовича (РНОКПП 3160207850). Особа, що акцептувала оферту, розглядається як «Користувач», який вступив у договірні відносини на викладених нижче умовах. Користувальницька угода вважається укладеною з моменту успішної реєстрації на сайті Компанії в доменному полі https://pracuemo.com.ua і всіх його піддоменах третього або більшого рівнів, а також початку використання Сервісу, що означає повне та беззаперечне прийняття умов цієї користувальницької угоди і всіх інших документів, посилання на які наведені в даній користувальницькій угоді. Виконання дій, зазначених у цій оферті, є підтвердженням згоди особи укласти договір на умовах, у порядку та обсязі, викладених у цій оферті. У разі повної або часткової незгоди Користувача з одним або кількома положеннями цієї Користувальницької угоди або інших документів, активні посилання на які наведені в цій Користувальницької угоді (далі – «Пов’язані документи»), використання послуг Сервісу заборонено. Користувач зобов’язується в повному обсязі дотримуватися всіх положень Користувальницької угоди протягом усього періоду роботи із Сервісом. Користувальницька угода вважається укладеною в в Україні в місті Києві з моменту отримання інформації про акцепт публічної оферти Користувачем.

ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

ФОП Волошин Євген Анатолійович, РНОКПП 3160207850.

«Користувальницька угода» («Угода» / «Оферта») — цей документ, що має односторонній та беззаперечний характер, запропонований для прийняття Користувачами у форматі письмової оферти з допоміжної діяльності в сфері освіти. Акцепт (прийняття) цієї Користувальницької угоди є обов’язковою умовою надання послуг Компанії. Акцепт здійснюється користувачем автоматично в результаті реєстрації на сайті та/або використання послуг Компанії.

«Сервіс» — інтерактивний програмний комплекс, з пошуку інформації за винагороду що належить Компанії, включаючи вебсайт, розміщений в мережі Інтернет за доменним ім’ям https://pracuemo.com.ua та всі його піддомени третього або більше рівнів (далі за текстом — «Сайт»), призначений для використання Користувачами відповідно до умов та правил, розміщених на ньому.

«Користувач» — будь-яка особа (фізична, юридична або індивідуальний підприємець), що здійснила реєстрацію на Сайті, володіє необхідною правосуб’єктністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для акцепту цієї Оферти і виконання прийнятих умов. Поняття «Користувач» включає в себе поняття «Виконавець» («Автор»), «Замовник».

«Замовник» — особа, яка доручає Компанії за допомогою Сервісу знайти одного або кількох Виконавців на вибір для надання заявленої послуги або самостійно знаходить Виконавця, використовуючи функції та алгоритми Сервісу.

«Виконавець» — фізична особа, що має статус самозайнятої особи або індивідуальний підприємець/юридична особа, яка має обліковий запис (акаунт з роллю «Виконавець»), розмістила заявку на виконання замовлень та була залучена Компанією для виконання замовлення Замовника за допомогою Сервісу.

«Автор» — особа, яка є Виконавцем та/або залучена Виконавцем для виконання доручення Замовника.

«Сторона» — будь-які особи, які вступають у правовідносини між собою на підставі цієї Користувацької угоди та Пов’язаних документів.

Під «послугами» розуміється надання Виконавцем Замовнику платних послуг з консультування, інформування, надання допомоги у підборі матеріалів за заданою темою, відповідно до завдання, встановленого Замовником.

«Робота» — результат послуги Виконавця, виражена у текстовій, графічній або іншій формі інформація, розміщена (опублікована) на сторінці Замовлення.

«Авторське право» — майнове право на Роботу, яке переходить до Замовника від Виконавця після прийняття Роботи з метою подальшого використання її Замовником у особистих або комерційних цілях.

«Партнерська винагорода» — грошові кошти, які нараховуються Компанією Користувачам як винагорода за залучення нових клієнтів (Замовників) з метою використання Сервісу.

«Служба контролю якості» (СКЯ) виступає третьою стороною з числа спеціалістів Компанії або залучених нею осіб за дорученням Сторін для вирішення спорів між ними.

«Адміністрація Сайту» («Адміністрація») – працівники Компанії, інші особи, уповноважені Компанією на управління Сайтом та надання послуг Користувачам у межах використання Сайту останніми. Адміністрація надає технічну можливість для замовлення та надання послуг, а також при виникненні спірних ситуацій організовує втручання СКЯ, яке вирішує питання на користь Замовника або Виконавця після розгляду спірної ситуації.

«Реєстрація на Сайті» — сукупність дій Користувача, що включає надання облікових даних та іншої інформації з використанням спеціальної форми інтерфейсу Сайту або сторонніх організацій з метою отримання доступу до Сервісів Сайту.

«Особистий кабінет» – закрита частина Сайту, що є сукупністю захищених сторінок Сайту, до якої надається доступ Користувачеві після його реєстрації. Доступ до Особистого кабінету здійснюється шляхом введення логіну та пароля.

Поняття «Інтернет-аукціон» використовується в розділах Сайту виключно для зручності слововживання і в жодному разі не може розумітися як термін «торги» або «аукціон» згідно з чинним законодавством України.

«Чат» («Онлайн-чат») Сайту – функціональна частина Сайту, що дозволяє Користувачам та/або Адміністрації вести обмін повідомленнями у рамках виконання умов Замовлення та цієї Угоди.

«Ставка» – ціна та строки, за які Робота може бути виконана Виконавцем, та які зазначаються при відгукі на Замовлення.

У Угоді можуть бути використані терміни, які не визначені в цьому розділі. У цьому випадку тлумачення такого терміну провадиться відповідно до тексту Угоди. У разі відсутності однозначного тлумачення терміна у тексті Угоди слід керуватися тлумаченням терміну, визначеним: насамперед – на Сайті, у другу чергу – законодавством України, потім – сформованим (загальновживаним) у мережі Інтернет.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Приймаючи умови цієї Угоди та створюючи Особистий кабінет у Сервісі, Користувач погоджується виконувати та дотримуватися всіх правил та вимог щодо використання Сервісу, умови Пов’язаних документів, погоджується з правилами та умовами оплати послуг третіх осіб та правилами здійснення платежів у рамках Сервісу, а Компанія надає Користувачеві доступ до Сервісу на умовах цієї Угоди та Пов’язаних документів. У зв’язку з вищевикладеним, уважно прочитайте текст цієї Угоди та, якщо Ви не згодні з будь-яким її пунктом, Компанія пропонує Вам відмовитися від використання Сервісу.

1.2. Компанія в односторонньому порядку має право змінити зміст цієї Угоди та Пов’язаних документів без попереднього повідомлення Користувача. Зміни набирають чинності з моменту їх публікації на адресу постійного розміщення на Сайті. Користувач зобов’язується самостійно відстежувати зміни Угоди та Пов’язаних документів.

1.3. Користуючись Сервісом, Користувач дає свою згоду на отримання повідомлень інформаційного, рекламного та новинного характеру. Користувач має право відмовитися від отримання повідомлень рекламного характеру шляхом використання відповідного функціоналу Сервісу або дотримуючись інструкцій, зазначених у отриманому повідомленні рекламного характеру.

1.4. Компанія надає Користувачам особисте невиключне та непередаване право використовувати Сайт та програмне забезпечення, представлене на Сайті, відповідно до цієї Угоди за умови, що ні Користувач, ні будь-які інші особи за сприяння Користувача не вчинятимуть дії: щодо копіювання або зміни програмного забезпечення Сайту, Сервісів; створення програм, похідних від програмного забезпечення Сайту та Сервісів; щодо проникнення в програмне забезпечення з метою отримання кодів програм; щодо здійснення продажу, поступки, здачі в оренду, передачі третім особам у будь-якій іншій формі прав щодо матеріалів Сайту та програмного забезпечення Сайту; щодо модифікації Сайту та Сервісів, у тому числі з метою отримання несанкціонованого доступу до нього; та інших дій, аналогічних переліченим вище та порушують права Компанії та третіх осіб.

1.5. Повний опис, перелік послуг та функціоналу Сервісу, доступних для використання Користувачем, відображаються на сторінках Сайту, а також у Пов’язаних документах. Усі положення Пов’язаних документів застосовуються до цієї Угоди, якби вони були включені прямо або за допомогою посилання.

2. РЕЄСТРАЦІЯ КОРИСТУВАЧА

2.1. Для того, щоб скористатися послугами Компанії, Користувач погоджується надати достовірну інформацію про себе з питань, які пропонуються при реєстрації та в Особистому кабінеті (в особистих даних) та підтримувати цю інформацію в актуальному стані. Якщо Користувач надає неправильну інформацію або Адміністрація має підстави вважати, що дана інформація є недостовірною,Адміністрація має право заблокувати/видалити відповідний обліковий запис та обмежити Користувачеві доступ до Сайту, без збереження наданих Користувачем даних та без збереження матеріалів, створених з використанням Сайту.

2.2. Приймаючи цю Угоду шляхом реєстрації на Сайті, Користувач підтверджує свою згоду на обробку його персональних даних, відповідно до Положення про обробку та захист персональних даних.

2.3. При реєстрації Користувачеві надається обрана ним пара Логін та Пароль, яка використовується надалі при роботі з Сайтом. Зміни в особисті дані можна внести лише шляхом надсилання повідомлення на адресу Адміністрації з електронної пошти Користувача, яка вказана під час реєстрації та обов’язковою вказівкою номера телефону, вказаного під час реєстрації Користувача.

2.4. Користувач може мати лише один активний обліковий запис Виконавця або Замовника з метою використання Сервісу. При цьому у разі блокування Користувача Компанією повторно реєструватися на Сервісі заборонено. У разі виявлення декількох облікових записів в одного Користувача, Компанія має право заблокувати всі наявні облікові записи.

3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

3.1. Користувач зобов’язується:

3.1.1. Інформувати Адміністрацію протягом 14 календарних днів про будь-які зміни своїх даних, зазначених під час реєстрації;

3.1.2. Не надавати для розміщення на Сайті інформацію, яка може порушувати права третіх осіб на об’єкти інтелектуальної власності або бути сприйнята як недобросовісна конкуренція, або бути порушенням чинного законодавства України;

3.1.3. Ні прямо, ні опосередковано не здійснювати дій, що перешкоджають нормальній роботі Сайту та не вдаватися до жодних дій, які є несумлінним використанням ресурсів Сайту;

3.1.4. Не обмінюватися, не публікувати у відкритому вигляді та не передавати свої контактні дані іншим Користувачам, не публікувати та не поширювати інформацію, яка містить погрози, образи, ненормативну лексику та будь-яку інформацію, спрямовану на пропаганду війни, порушує авторські права третіх осіб, що закликає до насильства та інших незаконних дій, а також іншу інформацію, за поширення якої передбачено кримінальну або адміністративну відповідальність за законодавством України;

3.1.5. Самостійно відстежувати зміни Оферти через своєчасне ознайомлення з чинною (актуальною) редакцією Оферти. Ризик будь-яких негативних наслідків для Користувача, обумовлений неознайомленням або несвоєчасним ознайомленням з чинною (актуальною) редакцією Оферти, покладається на Користувача;

3.1.6. Здійснювати будь-яке спілкування у рамках виконання замовлення виключно через Сервіс; 

3.1.7. Не обговорювати з будь-якими заінтересованими Сторонами винагороду Компанії, не обмінюватися контактною інформацією, не рекламувати сторонні ресурси.

3.2. Користувач має право:

3.2.1. Отримувати від Компанії інформацію щодо діяльності Сайту (інформація про комерційні показники діяльності компанії не належить до діяльності Сайту);

3.2.2. використовувати будь-які ресурси, що надаються Компанією на Сайті;

3.2.3. Вносити пропозиції щодо впровадження перспективних проектів розширення та розвитку Сайту та Сервісу.

3.3. Компанія зобов’язується:

3.3.1. Зареєструвати Користувача в обліковій системі;

3.3.2. Своєчасно публікувати на Сайті інформацію, пов’язану з будь-якими змінами документів, які регламентують правила співпраці з Компанією.

3.4. Компанія має право:

3.4.1. Редагувати, систематизувати, скорочувати на власний розсуд відомості про Користувача, призначені для розміщення на Сайті з метою усунення граматичних та стилістичних помилок, а також виключення недостовірних відомостей;

3.4.2. Збирати відгуки у Користувачів, публікувати їх та/або видаляти відгуки Користувачів, які мають недостовірну та/або ганьбливу честь та гідність інформації;

3.4.3. Тимчасово призупинити виконання прийнятих він зобов’язань з технічних чи інших причин, що перешкоджають виконання доручень, на період усунення вищевказаних причин;

3.4.4. У разі порушення умов цієї Угоди, Компанія має право тимчасово або постійно блокувати доступ Користувача до Сайту та/або можливість виведення коштів; 

3.4.5. У разі порушення Виконавцем розділу 4 цієї Угоди, Компанія має право здійснити (запропонувати Замовнику) технічну заміну Виконавця у цьому замовленні на свій розсуд;

3.4.6. Надати повний доступ до функціоналу Сайту особам, які мають роль “Виконавець” після проходження Співбесіди з Адміністрацією та підтвердження освіти (далі за текстом – “верифікація”). При цьому Компанія має право обмежувати доступ до частини функціональності Сайту для осіб (акаунтів), які не пройшли верифікацію Користувача.

4. ПОРЯДОК ВЗАЄМОДІЇ СТОРІН

4.1. Порядок оформлення замовлення Замовником:

4.1.1. Замовник заповнює розміщену на Сайті форму замовлення виконання Роботи. Форма замовлення та оформлене замовлення є невід’ємною частиною Сервісу. 

4.1.2. Замовник при заповненні замовлення повинен надати повну інформацію про роботу, що замовляється, в тому числі:

– вказати точну тему замовлення; 

– уточнити всі нюанси щодо виконання Роботи (включаючи, але не обмежуючись: обсяг, варіант, предметну область, вимогу до оригінальності та систему перевірки оригінальності); 

– прикріпити до замовлення методичні посібники (якщо такі є) та будь-які інші матеріали, необхідні для виконання Роботи;

– обговорення вартості виконання Роботи допускається виключно за допомогою спеціального інтерфейсу Особистого кабінету на Сайті. 

4.1.3. Замовлення вважається оформленим з його створення Замовником на Сайті.

4.1.4. Після оцінки Замовлення (отримання ставок), Замовник самостійно обирає Виконавця у строк, що не перевищує 5 (п’ять) діб з моменту створення Замовлення. У разі вибору його Виконавцем після закінчення зазначеного терміну, Автор має право відмовитися від виконання Замовлення без пред’явлення до нього будь-яких санкцій. До закінчення зазначеного терміну Виконавець, який розмістив свій відгук (ставку) на замовлення, приймає на себе зобов’язання щодо виконання цього замовлення у разі вибору його Виконавцем на замовлення. Виконавець може видалити свою ставку будь-якої миті, до вибору його Виконавцем за вказаним замовленням. За порушення цієї умови до Виконавця можуть бути застосовані санкції, визначені цією Угодою

4.1.5. Замовник перераховує кошти з використанням функціоналу платіжних інструментів, що є у розпорядженні Компанії, для подальшого перерахування на адресу Виконавця (оплати замовлення). 

4.1.6. Замовник має право оформити для Виконавця (Автора) персональне замовлення. 

4.2. Порядок виконання роботи:

4.2.1. Строк виконання Роботи залежить від типу та складності Роботи та вказується на Сайті Виконавцем у добу в момент виставлення ставки, за яку Виконавець готовий виконати Роботу. 

4.2.2. Строк виконання Роботи обчислюється з моменту внесення Замовником передоплати у погодженому розмірі. 

4.2.3. Під час виконання Роботи Виконавець (Автор) має право уточнювати у Замовника всю необхідну йому інформацію шляхом спілкування у Чаті Замовлення.

4.2.4. У разі якщо Виконавець (Автор) та Замовник у процесі спілкування досягли домовленостей щодо зміни встановлених термінів, то така зміна термінів підлягає обов’язковому внесенню на замовлення (продовжити термін) та його дотриманню.

4.2.5. У разі, якщо Сторони в процесі спілкування досягли домовленостей щодо надання додаткових матеріалів Замовником, термін виконання Роботи може бути збільшений на кількість днів, необхідних для надання цих матеріалів. У разі непредставлення додаткових матеріалів, Робота повинна бути виконана Автором відповідно до початкових вимог, зазначених у Замовленні.

4.2.6. Робота оформляється за допомогою програмного забезпечення, узгодженого Сторонами у чаті Замовлення. У разі відсутності узгоджених домовленостей робота виконується за допомогою програмного забезпечення, що застосовується для даного виду робіт

4.2.7. Робота повинна відповідати вимогам, зазначеним у Замовленні та/або узгодженим в онлайн-чаті, бути оформлена відповідно до вказівок Замовника, а у разі відсутності таких – ГОСТом на відповідний вид Роботи, за його наявності. Робота має бути актуальною по суті.

4.2.8. У разі якщо у вимогах до Замовлення або в процесі спілкування в онлайн-чаті на Сайті між Замовником та Виконавцем (Автором) не встановлено відсоток оригінальності тексту та системи перевірки на плагіат, Робота повинна відповідати вимогам, встановленим на сторінці Сайту: __________

4.2.9. Після закінчення замовлення Виконавець відправляє/прикріплює в чат файл з Роботою. Доступ до скачування/отримання файлу Замовник може отримати лише після 100% оплати вартості замовлення.

4.2.10. Будь-які додаткові вимоги до Замовлення з боку Замовника мають бути узгоджені з Виконавцем (Автором) для однозначного розуміння Сторонами цілей та завдань Замовлення. У разі зміни вимог з боку Замовника, порівняно з раніше узгодженими умовами Замовлення, подібні вимоги та умови розглядаються Сторонами як оформлення нового Замовлення.

4.2.11. Гарантійний термін обчислюється з моменту відправки Замовнику файлу з Роботою та залежить від типу Роботи (яка визначається за правилами Сервісу). 

4.2.12. У разі виявлення помилок та/або недоліків у Роботі протягом гарантійного строку Виконавець (Автор) зобов’язується усунути зазначені помилки відповідно до узгоджених вимог до Замовлення. Якщо протягом гарантійного терміну до Роботи з боку Замовника були пред’явлені нові вимоги, які раніше не вказані у Замовленні, то Виконавець (Автор) може відмовитися від безкоштовних доопрацювань Роботи за новими вимогами. У цьому випадку Сторони можуть оформити нове замовлення.

4.2.13. За бажанням Замовника Робота може бути прийнята раніше вказаних вище гарантійних термінів за допомогою натискання на кнопку «Прийняти» на Сайті. Виконавець та Адміністрація не відповідають за рішення Замовника прийняти Замовлення достроково.

Після прийняття Роботи Замовлення набуває статусу “завершеного”, закінчується (достроково) гарантійна підтримка, Виконавцю виплачується винагорода.

Після надання Роботі статусу “завершеного”, Замовник не має права вимагати будь-яких доопрацювань на замовлення.

4.2.14. Виконавцю (Автору) заборонено надсилати свідомо неякісну Роботу та штучно перекладати Замовлення на етап гарантійної підтримки (далі за текстом – “штучний переклад на гарантійну підтримку”). Подібні дії Виконавця (Автора) не можуть бути прийняті як готова робота.

У разі виявлення подібних дій з боку Виконавця (Автора), Адміністрація має право повернути Замовленню статус “на виконанні”, встановити початкові терміни виконання Замовлення, збільшити термін гарантійної підтримки на власний розсуд

4.2.15. У разі невідповідності виконаної Виконавцем (Автором) Роботи узгодженим вимогам Замовника та/або погодженим з ним умовам, Замовник має право звернутися до Виконавця або Автора з вимогою усунення виявлених зауважень. У разі обґрунтованості викладених зауважень, Виконавець (Автор) зобов’язаний їх усунути у погоджений із Замовником розумний термін (тобто термін, мінімально необхідний усунення виявлених зауважень).

4.2.16. З моменту прийняття Замовником Роботи право на результат Роботи переходить Замовнику.

4.3. Надання доступу до зовнішніх інформаційних ресурсів:

4.3.1. Надання даних для авторизації на зовнішніх інформаційних ресурсах допускається лише за 100% передоплати роботи.

4.4. Порядок скасування Замовлення:

4.4.1. У разі виникнення спірних ситуацій Сторона може подати Заявку на відміну замовлення до Служби контролю якості (СКЯ). 

4.4.2. Заявка на відміну Замовлення повинна бути обґрунтованою та мотивованою.

4.4.3. Заявка на відміну Замовлення може бути подана:

  • Виконавцем: у будь-який момент виконання роботи;
  • Замовником: у разі, якщо робота передплачена у розмірі 100% – у будь-який момент у процесі виконання роботи;
  • або після того, як вийшли терміни виконання на етапі виконання Замовлення.

4.4.4. СКЯ перевіряє якість Роботи та за результатами розгляду заявки виносить рішення. Рішення приймається протягом термінів, встановлених цією Угодою. Для вирішення особливо складних ситуацій термін розгляду заявки може бути збільшений на час, достатній для ухвалення рішення.

4.4.5. При розгляді заявки в СКЯ та винесенні рішення враховуються всі умови замовлення: початкові вимоги, угоди, які були досягнуті в онлайн-чаті, усі файли як від Виконавця (Автора), так і від Замовника, а також коментарі самої СКЯ. При необхідності СКЯ може запросити додаткову інформацію для ухвалення рішення.

4.4.6. Під час розгляду заявки думки Сторін щодо фактично виконаного обсягу Роботи (відсоток виконання) враховуються фахівцями СКЯ, але остаточне рішення СКЯ приймає, виходячи із загальних результатів перевірки. 

4.4.7. Претензії Користувача, які не заявлені при подачі заявки на скасування замовлення до СКЯ та надійшли після винесення рішення СКЯ, розгляду не підлягають.

4.4.8. Після винесення рішення СКЯ Компанія повертає Замовнику сплачені ним за замовлення кошти у розмірі, еквівалентному обсягу невиконаної частини Роботи, а Виконавцю нараховується винагорода у розмірі, еквівалентному обсягу виконаної частини Роботи.

4.4.9. Рішення СКЯ є остаточним та перегляду по суті спору не підлягає. Перевірка займає від 3 (трьох) робочих днів. Терміни перевірки Роботи залежать від складності ситуації та завантаженості фахівців та можуть бути збільшені. Після ухвалення рішення фахівцем СКЯ гарантійний термін завершується автоматично.

4.4.10. Повернення коштів здійснюється шляхом їх нарахування на особистий рахунок Користувача.

4.4.11. За наявності у Виконавця будь-яких активних заявок у СКЯ розгляд заявок на виведення грошових коштів, що знаходяться на балансі в Особовому кабінеті користувача, не проводиться до моменту закриття активних заявок у СКЯ (зупиняється виведення коштів на термін розгляду заявок у СКЯ).

4.5. Порядок роботи з онлайн-замовленнями з використанням Сайту: 

4.5.1. Вся необхідна інформація обговорюється Сторонами онлайн-чату на Сайті. 

4.5.2. Дата та час проведення онлайн-допомоги вказується за московським часом.

4.5.3. Онлайн-замовлення підлягають 100% передоплаті Замовником.

4.6. Права Компанії:

4.6.1. Компанія залишає за собою право відкрити частину тексту файлів (Вступ, Зміст та Список використаної літератури), що завантажуються у розділ “База робіт” для попереднього ознайомлення відвідувачами Сайту та індексації пошуковими системами за винятком наступних типів робіт: дисертації, розділи до дисертацій, магістерська робота, глави до магістерських робіт.

4.6.2. Компанія залишає за собою право використовувати частину тексту Робот Користувачів (не більше 10%) виключно з рекламною метою, за винятком таких типів робіт: дисертації, глави до дисертацій, магістерська робота, глави до магістерських робіт.

4.7. Користувач розуміє та визнає, що Компанія не є стороною будь-яких угод, домовленостей та договірних відносин, які можуть виникати між Користувачами; Користувач не вступає у трудові відносини з Компанією та не є співробітником Компанії.

4.8. У разі наявності законодавчих заборон країни, резидентом якої є Користувач, використовувати Сервіс для цілей та способами, передбаченими цією Угодою, Користувач зобов’язаний утриматися від користування Сервісом. Ризики недотримання цієї умови лежать на Користувачі.

4.9. Сторонами погоджено, що у разі зміни умов Замовлення, які не передбачені Сторонами у рамках виконання зобов’язань за цією Угодою, формується нове Замовлення із зазначенням нових умов та завдань. Скасування первісного Замовлення (у разі істотної зміни первісних вимог, внаслідок яких буде створено нове Замовлення) відбувається без штрафних санкцій та зниження рейтингу.

5. ПІДТВЕРДЖЕННЯ, ЗАВІРЕННЯ І ЗГОДИ

5.1. Кожна із Сторін запевняє та підтверджує іншій Стороні, що вона має всі належно оформлені права, повноваження та схвалення, необхідні для прийняття та виконання зобов’язань, передбачених цією Угодою.

5.2. За винятком гарантій, прямо зазначених у тексті цієї Угоди, Компанія не надає жодних інших прямих та/або певних гарантій чи умов відповідності, наданих третіми особами послуг.

5.3. Сторони погоджують, що Компанія з метою фіксації інформації, отриманої від іншої Сторони, має право вести запис телефонних переговорів без обмеження часу та способу фіксації, при цьому запис може бути здійснений як при вхідному, так і при вихідному дзвінку

5.4. Сторони, у разі виникнення будь-яких розбіжностей щодо фактів відправлення, отримання повідомлень, повідомлень, часу їх направлення та змісту, домовилися вважати свідоцтва архівної служби Адміністрації достовірними та остаточними для вирішення розбіжностей між Сторонами. При цьому під архівною службою розуміється не лише інформація, що зберігається на паперовому носії, а також інформація, що зберігається в електронному вигляді.

5.5. У разі втрати Виконавцем статусу самозайнятого / індивідуального підприємця або початку процедури ліквідації юридичної особи (якщо Виконавець є юридичною особою) він зобов’язаний повідомити про це Компанію не пізніше ніж за 7 (сім) днів до дати втрати статусу / початку процедури ліквідації. Якщо Виконавець був зненацька знятий з обліку як самозайнятий з незалежних від нього причин, він зобов’язаний повідомити про це Компанію не пізніше ніж через 3 (три) дні з дати зняття з обліку.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ГАРАНТІЇ

6.1. За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків за цим Договором Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

6.2. Користувач несе відповідальність за всі дії, здійснені в Особистому кабінеті.

6.3. Користувач повністю відповідальний за збереження пароля для доступу до Особистого кабінету, за збитки та інші збитки, які можуть виникнути через несанкціоноване використання цих даних. Про факт втрати пароля або несанкціонованого доступу до Особистого кабінету або можливості виникнення такої ситуації Користувач зобов’язаний негайно повідомити Компанію.

6.4. Користувач несе відповідальність за будь-які дії, спрямовані на спроби змінити або порушити нормальну роботу Сайту Компанії та за несумлінне використання ресурсів Компанії.

6.5. Користувач несе відповідальність за зміст своїх коментарів та інформації, що розміщується на Сайті.

6.6. Компанія не є розповсюджувачем інформації, розміщеної на Сайті, оскільки не здійснює і не може здійснювати попередню перевірку інформації, що розміщується Користувачем.

6.7. Компанія не гарантує відсутність неполадок, помилок та затримок у доставці повідомлень під час роботи Сайту.

6.8. Компанія не несе відповідальності:

6.8.1. За інформацію, що розміщується Користувачами;

6.8.2. За будь-які дії, які здійснюються Користувачами на Сайті, у тому числі за строки та якість послуг, що виконуються третіми особами, за необґрунтовані претензії між Користувачами, за недотримання авторських прав третіх осіб тощо;

6.8.3. За жодних обставин за непрямі збитки, завдані Користувачами. Поняття «непрямі збитки» включає (але не обмежується): втрату доходу, прибутку, очікуваної економії, збитків, ділової активності чи репутації;

6.8.4. Компанія докладає організаційних та технічних зусиль з метою забезпечення безпеки особистих даних Користувачів. Водночас, за несанкціонований доступ третіх осіб до інформації, що зберігається в системі внаслідок злому чи інших протиправних діянь, Компанія відповідальності перед Користувачами не несе.

6.9. Жодна із Сторін не нестиме відповідальності за повне або часткове невиконання будь-якого зі своїх обов’язків за цією Угодою, якщо невиконання буде наслідком обставин непереборної сили

6.10. Компанія не несе відповідальності та не впливає на присудження вчених ступенів (оскільки присвоєння відбувається за результатами публічного захисту дисертації чи іншої роботи і не залежить від відносин між Користувачами), не здійснює продаж свідоцтв, дипломів чи інших атестатів (документів) про освіту.

6.11. У разі, якщо у зв’язку з порушеннями умов цієї Угоди Користувачем завдано шкоди та/або збитку Компанії (включаючи, але не обмежуючись: Замовник втратив інтерес до користування Сервісом у зв’язку з діями або бездіяльністю Виконавця; Виконавець видалив свій аккаунт у зв’язку з неправомірними претензіями Замовника і т.п.) з винної Сторони Компанія має право стягнути штраф не менше 20% від вартості роботи (в ході виконання якої було допущено порушення), але не більше, ніж на повну вартість роботи. При стягненні штрафних санкцій, Компанія має право утримати відповідну суму з розміру належної винагороди Користувачеві та/або списання коштів з особистого рахунку Користувача в Особистому кабінеті.

6.12. Компанія має право стягнути з Виконавця штраф не менше 20% від ставки Роботи за кожне виявлене порушення правил роботи на Сайті, включаючи, але не обмежуючись:

– відправлення свідомо неякісної роботи;

– суттєве порушення строків виконання Замовлення (відхилення від зазначених у Замовленні строків на 10% (десять) відсотків від встановленої тривалості виконання Роботи);

– відмова від виконання роботи протягом 5 діб з моменту розміщення Замовлення Замовником;

– ігнорування повідомлень від Адміністрації сайту, або Замовника (на етапі виконання Роботи та/або гарантійної підтримки) понад 24 (двадцять чотири) години; 

– грубе, неповажне та нецензурне спілкування із Замовником або Адміністрацією; 

– тиск на Замовника;

– Використання при виконанні робіт сервісів з технічного підняття оригінальності, а також виконаних з використанням штучного інтелекту і т.п. (якщо така можливість використання заздалегідь була погоджена із Замовником).

6.13. Компанія має право стягнути з Виконавця штраф у розмірі 100% від ставки Роботи за ініціювання (погодження) з боку Виконавця обміну контактами та обговорення вартості роботи із Замовником.

7. ПАРТНЕРСЬКА ПРОГРАМА

7.1. Учасником партнерської програми може стати будь-який Користувач, який пройшов реєстрацію на Сайті.

7.2. Залучення нових Користувачів відбувається через поширення унікального для кожного учасника партнерської програми партнерського посилання. Замовлення, сплачені користувачами, залученими без використання партнерського посилання, не враховуються та не оплачуються.

7.3. Учаснику партнерської програми за залучення нових Користувачів може бути сплачено винагороду грошовими коштами у розмірі, що визначається Компанією та вказується на Сайті для відповідного Учасника партнерської програми. Розрахунок винагороди здійснюється як відсоток від одержаної вартості Замовлень, сплачених залученими Користувачами за партнерським посиланням.

7.4. Забороняється розміщення власних завдань за своїм партнерським посиланням.

7.5. Учасник партнерської програми (Користувач) зобов’язується використовувати лише чесні та легальні види залучення.

7.6. Перехід та реєстрація Користувача не є оплачуваними діями. Оплачуваними діями з боку Компанії у рамках партнерської програми є лише оплачені новими Користувачами Замовлення за умови виконання зазначених у цьому розділі умов.

7.7. Партнерська винагорода, яка нараховується Учаснику партнерської програми, може бути використана на власний розсуд, у тому числі для оплати замовлень усередині Сервісу. 

7.8. Адміністрація залишає за собою право без пояснення причин заблокувати обліковий запис учасника партнерської програми (користувача).

8. ФІНАНСОВІ УМОВИ

8.1. Кінцева вартість виготовлення Роботи (далі – Вартість Роботи) складається з цінової пропозиції Виконавця, обраного Замовником (далі – Ставка), та винагороди Компанії за надання послуг у рамках цієї Угоди (якими визнаються кошти за послуги із забезпечення безпеки та проведення e-commerce угоди , за підтримку коректної роботи серверів та коректної роботи Сервісу, розмір якого розраховується та надається індивідуально для кожної Сторони). Зміна вартості Роботи, сплаченої Замовником, не допускається. 

8.2. Виконання Замовлення складає умовах попередньої оплати. 

8.3. Розмір попередньої оплати (25%, 50% або 100% від Вартість Роботи) залежить від домовленостей, досягнутих між Виконавцем та Замовником, а також умов цієї Угоди.

8.4. У разі внесення Замовником попередньої оплати у розмірі 25% або 50% від Вартість Роботи, він не може отримати доступ до неї (завантажити файл) до здійснення остаточного розрахунку. 

8.5. Оплата Замовлення здійснюється Замовником одним із способів, запропонованих на сторінці оплати замовлення.

Перерахування платежів з оплати Замовлення здійснюється з використанням платіжної системи – посередника, що діє на підставі відповідного договору з Компанією, що надає Користувачам платіжні послуги, що включають, в тому числі, безпосереднє здійснення переказу коштів з рахунку на рахунок з метою оплати Робот, послуг Компанії, повернення коштів і т.д.Щоб уникнути сумнівів, платіжний агрегатор не є Компанією, яка надає можливість для взаємодії Замовника та Виконавця, і за жодних обставин не може бути ототожнена з Компанією.

Безпека платежів забезпечується у тому числі за допомогою Банку-еквайєра, що функціонує на основі сучасних протоколів та технологій, розроблених платіжними системами Visa International та Mastercard Worldwide (3D-Secure: Verified by VISA, Mastercard SecureCode, MirAccept). Обробка отриманих конфіденційних даних Утримувача картки проводиться в центрі Банку, сертифікованого за стандартом PCI DSS. Безпека інформації, що передається, забезпечується за допомогою сучасних протоколів забезпечення безпеки в мережі Інтернет.

8.6. Зобов’язання з оплати вважаються виконаними з надходження коштів на розрахунковий рахунок (рахунок) Виконавця. 

8.7. Завершення Замовлення відбувається одним із наведених нижче способів:

– при натисканні Замовником кнопки “Прийняти” на сайті в особистому кабінеті;

– автоматично після закінчення терміну гарантійної підтримки (бездіяльність Замовника);

– автоматично після 180 (сто вісімдесяти днів) з моменту отримання Замовленням статусу “прострочене замовлення” у разі відсутності заявки на скасування Замовлення з боку Замовника або Виконавця (за закінченням зазначеного терміну внесена передоплата не повертається, а замовлення вважається скасованим, штрафні санкції та/або зниження рейтингу не виробляються).

8.8. Компанія має право надати знижку на свої послуги в обсязі та на умовах, зазначених на Сайті.

8.9. Сума винагороди, передбачена до виплати Виконавцю, виплачується без вирахування суми податку на доходи фізичних осіб – Виконавець є самозайнятою особою та застосовує у своїй діяльності спеціальний податковий режим «Податок на професійний дохід» або Виконавець є Індивідуальним підприємцем / Юридичною особою.

8.10. Компанія зобов’язується здійснювати своєчасне виведення коштів за заявами Користувачів у встановлених Угодою випадках.

Зарахування коштів на рахунок Виконавця в Особовому кабінеті за виконаними замовленнями здійснюється пропорційно до суми, внесеної Замовником за роботу. Компанія не несе відповідальності за несвоєчасну оплату замовлення Замовником.

8.11. Терміни виведення коштів Користувачів можуть відрізнятися залежно від напряму та способу виведення. Актуальна інформація щодо термінів та способів виведення коштів Користувачів вказана в Особовому кабінеті Користувача.

8.12. Компанія має право утримувати з належних до виведення коштів на користь Користувачів комісійну винагороду за виведення коштів – витрати, пов’язані зі сплатою винагороди платіжній системі тощо.

8.13. Компанія має право призупинити виведення коштів через допущені порушення Користувачами умов цієї Угоди.

9. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. Усі суперечки, розбіжності та претензії, які можуть виникнути у зв’язку з виконанням, розірванням або визнанням недійсною Угоди, Сторони прагнутимуть вирішити шляхом переговорів. Сторона, у якої виникли претензії та/або розбіжності, надсилає іншій Стороні в порядку, передбаченому Угодою користувача, за допомогою послуг поштового зв’язку, повідомлення із зазначенням претензій, що виникли, та/або розбіжностей. Повідомлення має містити суть вимоги, що висувається, і докази, що підтверджують вимогу.

9.2. Протягом 10 робочих днів з моменту отримання повідомлення (досудової претензії) Сторона, яка його отримала, зобов’язана направити відповідь на це повідомлення в аналогічному порядку.

9.3. У випадку, якщо відповідь на повідомлення не буде отримана Стороною, яка направила повідомлення, протягом строку, передбаченого цією розділом Угоди користувача, або якщо Сторони не дійдуть згоди за виниклими претензіями та/або розбіжностями, суперечка підлягає передачі на розгляд у судовому порядку за місцезнаходженням ( реєстрації) Компанії.

10. ТЕРМІН ДІЇ І ЗМІНА УМОВ

10.1. Ця Угода набирає чинності з моменту розміщення на Сайті та діє до моменту відкликання.

10.2. Компанія залишає за собою право вносити зміни до тексту цієї Угоди в будь-який момент часу (такі зміни набирають чинності з моменту розміщення зміненого тексту, якщо інший термін набрання чинності не визначений додатково в тексті публікації).

10.3. Компанія має право в односторонньому порядку розірвати цю Угоду та припинити співпрацю з будь-якою із Сторін у таких випадках: 

– користувач сам відмовляється від співпраці; 

– Користувач ігнорує вимоги іншої Сторони чи Адміністраторів; 

– Виконавець (Автор) не виконує коригування Роботи; 

– Виконавець (Автор) затримує термін виконання Замовлення;

– Користувач тривалий час (більше 1 (одного) місяця не виходить на зв’язок); 

– виконавець не виконує жодної роботи протягом більш ніж 6 (шість) місяців; 

– Користувач повторно реєструється з використанням Сервісу після блокування облікового запису;

– Користувач одночасно працює з 2-х та більше акаунтів;

– в інших випадках, на розсуд Компанії.

11. ФОРС-МАЖОР

11.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цією Угодою, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, які Сторони не могли передбачити або запобігти.

11.2. При настанні обставин, зазначених у п. 11.1, кожна Сторона повинна негайно повідомити про них письмово іншу Сторону. Повідомлення має містити дані про характер обставин, а також офіційні документи, що засвідчують наявність цих обставин і, по можливості, оцінюють їх вплив на виконання Стороною своїх зобов’язань за цією Угодою.

11.3. Якщо Сторона не направить або несвоєчасно направить повідомлення, передбачене у п. 11.2 Угоди, то вона зобов’язана відшкодувати другій Стороні збитки, що нею.

11.4. У разі настання обставин, передбачених у п. 11.1 Угоди, термін виконання Стороною зобов’язань відсувається пропорційно до часу, протягом якого діють ці обставини та їх наслідки.

11.5. Якщо обставини, зазначені у п. 11.1 та їх наслідки продовжують діяти понад 30 (тридцять) календарних днів, Сторони проводять додаткові переговори для виявлення прийнятних альтернативних способів виконання зобов’язань за цією Угодою.

12. ІНШІ УМОВИ

12.1. Недійсність окремих умов цієї Угоди, а також умов, що містяться в її додатках, додаткових угодах до неї та Пов’язаних документах, не впливає на дійсність інших її умов, додатків, додаткових угод у цілому.

12.2. Якщо будь-яка умова цієї Угоди або її частина стають недійсними повністю або частково відповідно до будь-якого нормативного акта або положення закону, така умова або її частина не будуть вважатися частиною цієї Угоди, але при цьому не стосуватимуться юридичної сили решти цієї Угоди. 

12.3. З усіх питань, які не врегульовані в цій Угоді, Сторони керуються чинним законодавством України.

12.4. Будь-які повідомлення та повідомлення в рамках Угоди надсилаються Адміністрацією та Користувачем один одному за допомогою форми (онлайн-чату) на Сайті, електронної пошти, telegram, viber, whatsapp за контактами Користувача та Адміністрації, що дозволяють достовірно встановити, що документ або повідомлення виходить від сторони за цією Угодою, включаючи обмін інформацією з використанням можливостей мережі Інтернет.

12.5. При необхідності Сторони взаємодіють також у письмовій формі через поштовий зв’язок, з використанням кур’єрських послуг з доставки кореспонденції або шляхом вручення особисто в руки, за допомогою телефонного зв’язку, телеграмами тощо.

12.6. Взаємодія за допомогою електронних документів передбачає надсилання, отримання та зберігання юридично значущої та іншої інформації в електронній формі з використанням електронної пошти.

12.7. Вся листування за допомогою електронних документів може використовуватись як безумовне підтвердження тих чи інших фактичних обставин, пов’язаних із виконанням Оферти.

12.8. Для взаємодії Виконавця (Автора) та Замовника єдиним каналом є онлайн-чат.

12.9. Для взаємодії Користувача та Компанії основним каналом є електронна пошта:

для Користувача – це адреса електронної пошти, вказана під час реєстрації;

для Компанії – адреса електронної пошти, вказана на сторінці 

12.10. Будь-яке направлене за позначеними при реєстрації контактними адресами повідомлення вважається доставленим у день його відправлення, за його направлення з боку Адміністрації.

12.11. Ризики неотримання повідомлень та матеріалів або несвоєчасного отримання повідомлень через неперевірку або неякісну перевірку каналів зв’язку Користувачем, будь-які ризики, пов’язані з проблемами в роботі таких каналів, лежать на Стороні, яка вказала такі канали для взаємодії.

12.12. Повне або часткове відступлення прав вимоги з Сторони Користувача щодо виконання умов Оферти не допускаються за жодних умов.

12.13. Користувач має право відкликати свою згоду з умовами Угоди шляхом надсилання листа на електронну пошту Адміністрації pracuemoukraine@gmail.com не пізніше ніж за 10 (десять) робочих днів до запланованої дати розірвання або за допомогою припинення використання Сервісом.

12.14. У випадку, якщо Користувач протягом 180 (сто вісімдесяти) календарних днів і більше не робив дій з використанням Сервісу, визнається, що він втратив інтерес до використання Сервісу та розірвав Угоду в односторонньому порядку (конклюдентні дії). У такому разі Оператор має право видалити обліковий запис Користувача, але продовжує обробляти персональні дані Користувача відповідно до локальних актів Компанії. Якщо до моменту видалення облікового запису Користувача на балансі залишаються невикористані кошти, списання таких коштів у повному обсязі без можливості відновлення балансу.